Dedikerte kunderådgivereDedikert hjelp

Lenovo Premier Support 

Premier Support er Lenovos avanserte tekniske støtte for bedrifter, og tilbyr kundene et kontaktpunkt direkte til en servicemedarbeider. Lenovo Premier Support kan hjelpe med å håndtere deres rutinemessige supportoppgaver, slik at IT-personalet kan fokusere på strategiske tiltak som fremmer organisasjonens utvikling, øker produktiviteten og begrenser nedetid.

 

Lenovos CO2 Offset Service

   

Lenovos CO2 Offset Service gjør det enkelt å kompensere for karbonutslipp og gir kunden bedre kontroll. For å hjelpe kundene på deres bærekraftsreise har Lenovo beregnet karbonutslipp per enhet, for en gjennomsnittlig femårig livssyklus. Før du kjøper din Lenovo-maskin, kan kostnaden for karbonkompensasjon legges til med et tastetrykk. Lenovo samarbeider med en miljøpartner for å kompensere CO2-utslippene knyttet til enheten din, og du kan deretter spore og bekrefte informasjonen ved hjelp av serienummeret til enheten.